Zamówienie z Rosegal

W sklepach stacjonarnych i internetowych kończą się właśnie zimowe wyprzedaże więc warto zamówić teraz coś na co miałyście ochotę w dużo niższej cenie. Końcówkę wyprzedaży można jeszcze zobaczyć np. tutaj: KLIK
Warto skorzystać również ze zniżki z kodem: RosegalChen, która daje 10% rabatu, ja bardzo często dodaję ją do zamówienia, zawsze to kilka dolarów mniej.

A dzisiaj chciałam Wam pokazać zamówienie, które przyszło do mnie w ekspresowym tempie, bo już po półtora tygodnia.

MATOWA POMADKA 

Pomadkę widziałam, na którymś blogu i zakochałam się w jej kolorze. Idealny przydymiony róż, który uwielbiam od dawna na ustach. Jeżeli chodzi o to czy nie bałam się jej nałożyć na usta, to nie. Chociaż najpierw zrobiłam dla wszystkiego test na dłoni. Używam jej już kilka dni i nic złego się nie dzieje. Dodatkowo pomadka przecudnie pachnie, zapach jest delikatny, lekko owocowy. 






NARZUTKA


Kolejna rzecz to zielona narzutka czy bluzka jak kto woli. Spodobało mi się jej wiązanie, wygląda naprawdę fajnie nawet ze zwykłym czarnym topem. Jedyny minus to dość sztuczny materiał, ale poza tym zakup na plus. 



BLUZKA MGIEŁKA


Idealna bluzka na letnie dni, delikatnie przezroczysta, z przodu posiada podwójną warstwę materiału. Na górze aplikację z cekinów. Całkiem fajnie się prezentuje, chociaż nie jest najlepszej jakości.


MIKROSKOP DO ZABAWY


Kilkuletnie dzieci są bardzo ciekawe świata, dlatego postanowiłam zamówić starszej córce mikroskop. W zestawie mamy pojemniki na próbki oraz szkiełka do badania. Bardzo fajna sprawa dla każdego dziecka. 



Całe zamówienie:
Matowa pomadka: KLIK
Narzutka: KLIK
Bluzka mgiełka: KLIK
Mikroskop: KLIK

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzeczka. Pomadka ma ciekawy kolorek, nigdy nie miałam takiego odcienia na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze bałam się kosmetyków z chińskich stron, jeszcze niczego nie zamawiałam z sekcji beauty. Dobrze, że pomadka jednak się sprawdza. ten mikroskop jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, ja bym nawet nie tknęła chińskiej pomadki ;)

      Usuń
  4. Narzutka mi się podoba, ma bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczególnie podobają mi się te ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger