Zamówienie z Gamiss

Przyszła pora na ostatnią paczkę z Gamiss, która jak to ostatnio bywa również szła do mnie na raty. Zawartość dość różnorodna, bo czasami wrzucam do koszyka co mi wpadnie w oczy bez konkretnego zamysłu. Zatem zapraszam na mały przegląd i porównanie ze zdjęciami katalogowymi. 


Świetna sprawa dla dzieci młodszych jak i starszych, wrzucamy jajko do wody i czekamy aż coś się wykluje. W naszym przypadku były to dinozaury i syrenki. Czas wykluwania to ok. 2 dni, jednak u nas syrenka wykluła się już po godzinie. 

 KLIK / KLIK








Urządzenie, którego brakowało w mojej kuchni. Nie dość, że nie jestem cierpliwa to również często jestem roztrzepana więc pamiętać o postawionych jajkach albo co gorsza ugotować je na miękko to nie lada wyczyn. Timer jeszcze nie sprawdzany, ale mam nadzieję, że zadziała jak trzeba.





Na stronie są określane jako legginsy, nie wiedzieć czemu. :D Są to po prostu zakolanówki, dla mojej dwulatki są idealne, chociaż to rozmiar 100 czyli teoretycznie powinny być za duże. Jakościowo nie mam nic do zarzucenia, są uszyte z miękkiej bawełny i mam nadzieję, że nie zniszczą się za szybko.





To już moja trzecia parka, jednak czerwoną oddałam, bo była za mała, pokazywałam ją tu: klik, a granatową tu: klik. 
A na koniec mały bonus, czerwona jest rozmiar L ze sklepu Zaful, granatowa XL ze sklepu Dresslily, a czarna XL ze sklepu Gamiss. Czerwona i czarna są takie same na wielkość :D




A na koniec niewypał całego zamówienia. Kardigan, który ślicznie wyglądał na zdjęciach okazał się poliestrową narzutą. Niestety nie jestem zadowolona, bo ani nie wygląda dobrze, ani materiał nie jest dobry do noszenia. 



************************


Jajka: KLIK / KLIK
Timer do jajek: KLIK
Zakolanówki: KLIK
Parka: KLIK
Kardigan we wzory: KLIK

6 komentarzy:

  1. Chyba sama sobie zamówię to jajko niespodziankę :) timer już mam , też w kształcie jajka.
    szkoda, że ta narzutka jest niewypałem, w różnych chińskich sklepach jest nawet po 3$

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakolanówki są po prostu urocze :), a parka naprawdę fajna. Ładnie się prezentuje. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wpis. Dużo nowych rzeczy się dowiedziałam. Jest to świetna inspiracja dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe! To jajko mnie rozbroilo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle inspirujący jest dla mnie ten blog. O niektórych rzeczach słyszę po raz pierwszy. I jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger