BELL Girl walentynkowa kolekcja CITY&LOVE

Niedawno wyszła kolekcja Frozen Baroque, a Bell już wypuściło nową, walentynkową kolekcję City&Love. Jak zauważyłam na Instagramie pomadki w kształcie serc kupiły wiele osób i nic dziwnego, bo są urocze. Dodatkowo muszę przyznać, że nie tylko dla nastolatek. Co więcej zauroczyły mnie kolory, na które bym w życiu nie zwróciła uwagi w sklepie, bo zdawały mi się za ciemne, a na ustach wyglądają przepięknie. Mowa o dwóch ostatnich odcieniach 05 i 06. Pomadki są idealnie kremowe i przepięknie pachną. 

Uwagę zwracają również palety do modelowania twarzy, są dwie wersje chłodna i ciepła więc każdy dobierze odpowiednią dla siebie. Jeżeli używacie zwykłych lakierów to pewnie spodobają Wam się cukierkowe odcienie, jednak na przerzuciłam się na hybrydy więc może zrobię małe rozdanie i podzielę się z Wami? Będą jacyś chętni?

Podsumowując, kolekcja jest urocza i na pewno spodoba się niejednej nastolatce czy kobiecie, w końcu diabeł tkwi w szczegółach, w tym wypadku w pięknych pomadkach.  ;)






HE COLOUR NAIL ENAMEL lakier do paznokci
Trwały i szybkoschnący lakier do paznokci to niezbędny element kosmetyczki każdej nowoczesnej kobiety. HE COLOUR NAIL ENAMEL w trzech wyjątkowych odcieniach inspirowanych kolorami miłości to limitowana edycja lakierów z serii Girl, City&Love. Intensywny połysk i piękny nasycony kolor doda uroku i sprawdzi się w każdych okolicznościach. Już pierwsze pociągnięcie pędzelka zapewnia idealne krycie i intensywny połysk.
6,99 zł



SHE SHINE NAIL ENAMEL lakier do paznokci 
Masz ten blask! Odkryj go w sobie za sprawą SHE SHINE NAIL ENAMEL – limitowanej edycji lakierów do paznokci z serii Girl, City&Love. Każdy z trzech nowych odcieni zawiera brokat, który zapewni błyszczący manicure i wyróżni Cię z tłumu. Możesz go stosować samodzielnie lub na inny lakier z kolekcji nadając mu niepowtarzalny charakter. Aplikacja jest szybka i bezproblemowa a efekt połysku może stopniować dokładając kolejne warstwy.
6,99 zł



MY LOVELY SET paleta do modelowania twarzy
Ten wyjątkowo uroczy zestaw MY LOVELY SET do modelowania twarzy skradnie serce każdej kobiecie. Nie dość, że pozwoli w łatwy sposób osiągnąć efekt idealnego makijażu, to jeszcze zauroczy zdobieniem. MY LOVELY SET składa się z rozświetlacza, różu oraz bronzera, i występuje w dwóch wariantach kolorystycznych – odpowiednim dla cer o cieplejszej i chłodniejszej tonacji. 
12,99 zł






MY SWEET LIPSTICK pomadka do ust 


My Sweet Lipstick to szminka w kształcie serduszka, która nawilża usta, jednocześnie nadając im intensywny kolor. Na wargach pozostawia aksamitne wykończenie. Spokojnie wytrzymuje na ustach 3-4 godziny bez poprawek, nawet gdy popijamy kawę!
8,99 zł













Jak Wam się podoba nowa kolekcja?
Skusicie się na coś?

16 komentarzy:

  1. Ja własnie jestem w trakcie testów tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne lakiery, szczególnie te z drobinkami oraz produkty do ust w moich odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki są naprawdę urocze, nigd jeszcze nie widziałam szminek o takim kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie dawno temu z Avonu ;)

      Usuń
  4. Ja chciałam załapać się jeszcze na poprzednią kolekcję i nie udało mi się. Byłam zawiedziona jak zobaczyłam tą. Daj znać jak sprawdzą się produkty do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie i dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny kształt tych pomadek. Wszystkie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pomadki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pomadki :) Cała ta seria jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna kolekcja, najbardziej podobają mi się pomadki i paleta do konturowania twarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiści moje serce skradły pomadki ;-) Zwłaszcza ta o numerze 04 ;-))) Choć przyznaję, że paletki do konturowania także są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pomadki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie to wszystko wygląda, ciekawi mnie tylko jak będzie z komfortem używania pomadek w kształcie serca i trio. To ostatnie szczególnie wydaje się być trudne w obsłudze, bo nie wiadomo jaki pędzel wcisnąć w tak małą powierzchnię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki skradły serce nie jeden z czytelniczek tego bloga :) Super walentynkowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te pomadki są urocze :) Prosto z komiksu o pin-up girl! To w sumie nasuwa mi pomysł na ciekawą sesję zdjęciową...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger