EFEKTIMA hydrożelowe płatki pod oczy

Maseczki i płatki pod oczy kojarzą mi się z chwilą dla siebie, wieczornym czasem relaksu, który jest tak bardzo potrzebny po ciężkim dniu.
Efektima od dawna przewija się w mojej pielęgnacji, najczęściej w postaci produktów do pielęgnacji ciała, a teraz dochodzą również produkty do twarzy.
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka słów o hydrożelowych płatkach pod oczy. Dostępne są trzy rodzaje: Wine Therapy, Hialu - lift oraz White - compress. 




WINE-THERAPY Hydrożelowe płatki pod oczy na bazie ekstraktu z czerwonego wina





WHITE-COMPRESS Hydrożelowe płatki pod oczy


HIALU-LIFT Hydrożelowe płatki pod oczy



Ogólnie nie mam większych problemów ze skórą wokół oczu. Zdarzają się cienie pod oczami po nieprzespanej nocy, ale generalnie jest w porządku. Jednak ze względu na to, że zbliżam się do 30-stki muszę dbać o skórę wokół oczu z większą starannością.

Płatki różnią się od siebie właściwościami, jednak w moim przypadku chodzi tak naprawdę o zmniejszenie efektu opuchniętych oczu i z tym radzą sobie idealnie. Skóra staje się delikatnie jaśniejsza, a spojrzenie zyskuje świeżości. Jeżeli chodzi o różne rodzaje, na swojej skórze nie zauważyłam jakiejś znaczącej różnicy, według mnie wszystkie dobrze działają. Płynu jest sporo więc spokojnie wystarczy na nawilżenie skóry wokół oczu. Płatki mają ładny, delikatny zapach. 

Po użyciu płatki dokładnie oczyściłam i na drugi dzień włożyłam do lodówki i założyłam rano na chwilę. Wiecie jaka fajna sprawa. Skóra jest odświeżona, a ja "obudzona", świetna sprawa dla takich nocnych marków jak ja. 

Płatki kosztują około 5 zł i możecie je kupić np. w Rossmannie.

Znacie płatki Efektima?
Lubicie takie formy relaksu?

5 komentarzy:

  1. miałam złote płatki i jeszcze do nich wrócę, były fenomenalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie jestem do nich przekonana.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kuszą, ale zawsze o nich zapominam jak robie zakupy

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je, ale u mnie nic nie robiły :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze po nie siegnac, moje okolice oczu tego potrzebuja <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Blanka beauty&lifestyle , Blogger